Geplaatst op: 30-04-2015
Auteur: Marc Gerlings

Ibis hotels partner van Tour de France

Campagne in Tour de France 2015

Ibis hotels partner van Tour de France

Accor, de hotelgroep die sinds 2006 officieel partner van de Tour de France met zijn budgetmerk ibis budget, koppelt daar nu alle ibis merken aan. De merken zijn met een complete campagne aanwezig in de Tour karavaan.

Het gaat om de merken ibis, ibis Styles en ibis budget. De ibis-familie wordt 3 jaar lang officieel leverancier van de Tour de France en zet zo de samenwerking met de sportorganisatie door.

Door de verlenging en uitbreiding van de samenwerking benadrukt de ibis-familie dat ze zich inzet voor de waarden die de familie deelt met de Tour de France: familie, nabijheid en gezelligheid. Met 61 vestigingen en 7.259 kamers in de Benelux zet het hotelmerk zich neer als de ideale partner voor de trouwe supporters die hun helden komen toejuichen tijdens de 4 Nederlandse en Belgische etappes die dit jaar deel uitmaken van de Tour.

Dit sponsorship gaat samen met de vernieuwde boekingssite ibis.com. De prijzen en promoties van de drie merken worden onder de aandacht gebracht.


Campagne in de Tour karavaan
Voor het eerst zullen de twee openingswagens uitgerust zijn met een nieuwe generatie ledschermen van 1,20 m hoog en 5 m lang. De hele Tour lang zullen daar de promoties van ibis.com op te zien zijn.


Vanaf deze twee wagens zal een animator met een megafoon de wielrenners en toeschouwers aanmoedigen om samen van de Tour de France deze zomer een onvergetelijk moment te maken. Daarachter volgen twee 4x4 wagens van waaruit partners en franchisenemers van de ibis-merken de Tour vanop de eerste rij kunnen beleven.


Langs het parcours van de 21 etappes zullen 600.000 opblaasbare kussens uitgedeeld worden, het bekende embleem van de budgetmerken van de Accor-groep. De ibis-familie doordrenkt die zomerse dagen met een carnavalssfeer en een Braziliaans muziektrio zal de stoet begeleiden op het ritme van de carimbo, de salsa en de merengue. Niemand zal naast de ibis.com-karavaan kunnen kijken dankzij de CO2-rookgranaten in de kleuren van de ibis-merken die haar doortocht zullen aankondigen.


Van Eekelen: "Onvergetelijk evenement van maken”

"De Tour de France is een iconisch sportevent, dat elke zomer veel supporters kent. Ook de ibis familie draagt zijn steentje bij en wil de Tour deze zomer onvergetelijk maken. Gezelligheid voor iedereen en de solidariteit waar je tijdens de Tour van kan genieten, vind je ook terug in de ibis hotels zonder in te boeten op comfort, moderne uitstraling en design. Wij zijn alvast trots en enthousiast over deze samenwerking die de klanten, partners, medewerkers, topsporters en fans 3 jaar lang tijdens deze competitie zal samenbrengen", aldus Caro van Eekelen, COO HotelServices Accor Benelux.

Blijf scherp, volg alles van NRITmedia.nl
Trefwoorden: ibis, Accor, hotel, boekingssite, Tour de France, activatie

CELTH





||| Nieuws |||

07/02/25
Staatssecretaris pleit voor middentarief btw
Het kabinet heeft op verzoek van het parlement alternatieven in kaart gebracht voor de btw-verhoging op cultuur, media en sport. Opeens tovert staatssecretaris Van Oostenbruggen een middentarief uit zijn hoed.
06/02/25
Nederlands verblijfstoerisme groeit naar 61 miljoen gasten in 2035
In 2035 zal Nederland naar verwachting 61 miljoen verblijfsgasten ontvangen, 24% meer dan in 2023. Ons land kan dan rekenen op 12 miljoen extra gasten.
31/01/25
Exclusief voor leden
Groei Nederlands verblijfsbezoek zwakt af
Het Nederlands verblijfstoerisme, zowel binnenlands als buitenlands, groeit in 2025 naar verwachting met 2,5% naar 52 miljoen verblijfsgasten. Dit is een daling ten opzichte van de gemiddelde groei van 5% per jaar in de periode 2012-2019.
28/01/25
Villa for You boekt recordomzet
Vakantiehuisaanbieder Villa for You heeft in 2024 een recordomzet van 50 miljoen euro behaald, een groei van 40% ten opzichte van 2023. Deze groei is mede te danken aan de stijgende vraag naar flexibele vakanties en unieke verblijven zoals luxe chalets en authentieke landhuizen.
28/01/25
Exclusief voor leden
VNG: Permanente bewoning van recreatiewoningen moet lokaal maatwerk blijven
Het al dan niet toestaan van permanente bewoning van recreatiewoningen moet een lokale afweging blijven, aldus de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Gemeenten kunnen dit in overleg met eigenaren en bewoners van vakantieparken bepalen. De VNG roept de Tweede Kamer op om tegen het voorstel voor landelijke regie te stemmen.
27/01/25
Populariteit lenen voor vakantiehuisje brokkelt af
Recreatiewoningen blijven populair als leendoel, maar het aantal leningen en leenbedragen neemt af. Wat betekent dit voor consumenten?
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.

||| Agenda |||

06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...