Wat kunnen Bluetooth Beacons voor toerisme betekenen?
Wat kunnen Bluetooth Beacons voor jouw
toeristisch bedrijf betekenen? Die vraag stond centraal op de eerste
Visit Brabant Expeditie in de KVL-fabriek in Oisterwijk. Het
Brabantse bedrijfsleven was in grote getale op deze bijeenkomst
afgekomen en liet zich in rap tempo bijpraten over deze bestaande
technologie die in onze sector nog in de kinderschoenen staat. Rond
de zaal stonden diverse testopstellingen waar de bezoekers direct met
de Bluetooth Beacons aan de slag konden.
Volgens trendwatcher Jan Willen
Alph...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie
Trefwoorden: technologie, marketing, innovatie, dagrecreatie