Online hotelaanbieders veranderen strategieën
Veel kamers verkopen of loyaliteit verhogen?
De online markt voor
hotelboekingen verandert sterk. Simpel een lage prijs aanbieden is niet genoeg
meer. HotelGrouper stapt in deze markt en Hotels.com verandert zijn loyaliteitsprogramma
en communicatie.
Het opvallendste is de start van HotelGrouper. HotelGrouper is een nieuwe
boekingswebsite met de laagste prijs voor hotelovernachtingen. De website werkt
met een unieke korting gebaseerd op het aantal kamers of overnachtingen dat
geboekt wordt. HotelGrouper biedt vanaf één kamer al concurrerende prij...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca, Verblijfsrecreatie, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: hotel, loyaliteit, marketing, hotelkamer