Herbestemmen van industrieel erfgoed
Van buitenbeentje naar boegbeeld
Vorige week organiseerde Respons samen met BV De Nieuwe
Aanpak de achtste editie van het Nationaal Congres Citymarketing. Gastheer was
de gemeente Zaanstad en het thema de herontwikkeling van (industrieel) erfgoed.
Locatie was het Hembrugterrein aan het Noordzeekanaal waar vroeger wapens en
munitie werden gemaakt maar waar nu de creatieve industrie zich ontwikkelt. In
een serie korte artikelen doen we deze week verslag van dit congres.
Vandaag een verslag van één van de themasessies. ‘Van DNA
naar US...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur
Trefwoorden: citymarketing, erfgoed, industrieel erfgoed, stedelijk toerisme