Award voor excellente student E-travel

Roy Van Damme, student Management Toerisme met specialisatie E-Travel aan NHTV behaalde hoge scores voor zijn afstudeeronderzoek en won daarmee afgelopen vrijdag, tijdens de diploma uitreiking, de Travel Industry Student Excellence Award.
Deze Award wordt beschikbaar gesteld door NHTV’s werkveldpartner Roadmap, de all-in-one travelapp voor zakenreizigers. Het is een aanmoedigingsprijs voor een student die zich in de afstudeerrichting E-Travel het meest heeft onderscheiden.
Roy Van Damme heeft zichzelf boven de materie
van de NHTV minor E-Travel geplaatst met zijn innovatief onderzoek naar
"Positionering in online display advertising via programmatic
buying".
Roy is daarmee de Online Display Advertsing (ODA)-specialist geworden waar menig online marketing bureau jaloers op zou zijn. Hij is erin geslaagd om bij de grootste toeristische bedrijven, zoals Sundio en KLM, aan tafel te komen om te onderzoeken in hoeverre de toeristische markt in het bijzonder, klaar is voor ODA programmatic buying. In de complexe wereld van netwerken, exchange, trading desks, data brokers heeft hij helderheid weten te scheppen, waarmee zijn opdrachtgever (Fingerspitz Online Marketing) perfect positie kon kiezen. De gecommitteerden hebben unaniem zijn productverslag en zijn mondelinge verdediging gehonoreerd met een 9 respectievelijk een 10.
Dit nieuwsbericht wordt u gratis aangeboden door het NRIT Media Vrijetijdsplatform |
Steun hier onze community en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen |