Gedupeerde Nederlandse reizigers door CasaSky
![Gedupeerde Nederlandse reizigers door CasaSky](images/20150724_144140.jpg)
Het Juridisch Loket
signaleert de laatste tijd veel klachten over het online boekingskantoor
CasaSky. Deze Duitse ondernemer verkocht spookvliegtickets naar Marokko en
annuleerde in juli alle vluchten.
Vanwege de aantrekkelijk lage prijzen boekten veel Belgische en Nederlandse
consumenten via casasky.net.
Het online boekingskantoor gevestigd in Keulen (Duitsland) verkocht niet
bestaande tickets van Amsterdam, Düsseldorf of Brussel naar Nador (Marokko).
Casasky liet onlangs weten dat alle vluchten in juli zijn geannuleerd.
Gedupeerden lukt het niet meer om in contact te komen met de Duitse
ondernemer.
Hele families die hun ticket zelfs al vorig jaar boekten, blijven nu
teleurgesteld achter in Nederland. De reis waar zij zo lang naar hadden
uitgekeken gaat niet door. Een familie kwam er pas op de luchthaven achter dat
zij een niet bestaand ticket hadden geboekt.
Jan Albert Waal, algemeen directeur van het Juridisch Loket: "We leven
enorm mee met de gedupeerde reizigers. Omdat het om een buitenlandse ondernemer
gaat adviseren wij gedupeerden om contact op te nemen met het Europees
Consumenten Centrum (ECC) via: 030-2326440. U kunt ook direct een klacht
indienen via het online klachtenformulier op www.eccnederland.nl.
Gedupeerden die de tickets per creditcard hebben betaald, adviseren wij om
direct contact op te nemen met de creditcardmaatschappij om een
terugstortverzoek in te dienen."
Dit nieuwsbericht wordt u gratis aangeboden door het NRIT Media Vrijetijdsplatform |
Steun hier onze community en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen |