SAIL zet nog meer social media in
Afgelopen week maakte
de organisatie van evenement SAIL bekend dat het samenwerkt met Twitter en
videoplatform Periscope. De organisatie laat het daar niet bij en zet ook een
door KPN ingerichte boot met BN’ers meevaren die verslag doen op social media
van hun ervaringen. De wereld van media is veranderd en daar haakt de organisatie
op in.
Tijdens SAILAmsterdam 2015 vaart de SAILSocial Media
Boot, opgezet door KPN. Een team van reporters doet vanuit glazen containers
verslag van de sfeer en activiteiten. Het publ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: social media, evenement, bezoekers, communicatie, marketing