Geplaatst op: 28-08-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

VVV Nederland koppelt met Uitmarkt twee succesvolle producten

VVV Nederland koppelt met Uitmarkt twee succesvolle producten

Ook dit jaar is VVV Nederland hoofdsponsor van de Uitmarkt die vanavond in Amsterdam begint. De Uitmarkt markeert de landelijke opening van het culturele seizoen en is het grootste en bekendste gratis culturele festival van Nederland. Ter gelegenheid van de Uitmarkt krijgen kopers van de VVV Dinercheque 20% korting op twee theatervoorstellingen. Hiermee koppelt VVV Nederland twee succesvolle producten uit haar portfolio aan elkaar.


Net als in 2014 wordt de Uitmarkt 2015 gesponsord door VVV Nederland. Medio 2013 werden de activiteiten van het Nederlands Uitburo overgenomen door VVV Nederland. Dat traject is begin 2015 afgerond met de integratie van de landelijke UIT-databank – de Uitbase – in de Nationale Databank voor Toerisme, Recreatie en Cultuur/uitgaan. Hiermee kunnen alle Destinatiemarketing/VVV-organisaties in Nederland beschikken over een databank voor zowel toeristisch-recreatieve als culturele-vrijetijdstoepassingen. Met het hoofsponsorschap van de Uitmarkt verbindt VVV Nederland het VVV-merk met het thema cultuur/uitgaan, een belangrijk onderdeel van de vrijetijdbesteding van de Nederlandse consument.


Ter gelegenheid van de Uitmarkt is er een speciale actie met de VVV Dinercheque, de grootste restaurant-cadeaukaart van Nederland. Bij aankoop in de actieperiode (28 augustus t/m 30 september) krijgt de klant 20% korting op een theaterkaartje voor Ventoux, de theaterbewerking van de succesroman van Bert Wagendorp, of Chez Brood, een muzikaal portret van de rock & roll-legende die in 2016 zeventig zou zijn geworden.
Topics:Cultuur, Horeca
Trefwoorden: cultuur, horeca

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

02/01/25
Miljoen euro voor Romeins Museum Heerlen
Het Thermen Museum in Heerlen krijgt een nieuwe toekomst. De provincie Limburg heeft een subsidie van 1 miljoen euro toegekend aan de gemeente Heerlen om het unieke erfgoed duurzaam te behouden en te ontwikkelen. Het museum gaat verder onder de naam Romeins Museum.
31/12/24
Erfgoedbeleving in kaart gebracht
Zijn Nederlanders in erfgoed geinteresseerd en welke interactie hebben ze ermee? Dat is in kaart gebracht door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE) en het Kenniscentrum Immaterieel Erfgoed Nederland (KIEN).
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.