Geplaatst op: 11-09-2015
Auteur: Marc Gerlings

Leiden verbetert website voor bezoekers (met video uitleg site)

Leiden verbetert website voor bezoekers (met video uitleg site)

Leiden Marketing vernieuwde website Leiden.nl. Deze website is gericht op de bezoeker van Leiden. Zie onderaan dit nieuwsbericht de film over de introductie.

Vernieuwend zijn onder meer de time laps weergaven bovenin de subpagina's en de beeldbank die iedereen mag gebruiken. Natuurlijk hoopt Leiden dat die beelden veel gedeeld worden.

Naast tips en praktische informatie biedt de site onder meer een uitagenda en de officiële gids voor een bezoek aan Leiden.


Op de beginpagina kiest de bezoeker voor de website van de gemeente Leiden, of voor toeristische informatie. Bij de toeristische informatie is onder andere informatie te vinden over de musea, varen, wandelen, de monumenten, overnachtingsmogelijkheden, parkeren en bereikbaarheid, maar ook leuke wist-je-datjes, gratis uitjes, winkelen en de uitagenda.


De website is niet alleen goed toegankelijk via de computer, maar ook via tablet en telefoon. Alles is deelbaar via social media en met een Instagram feed is de site ook social media proof.De website is aangesloten op de database van VVV Nederland, waardoor alle ingevoerde informatie ook wordt doorgezet op de website van vvv.nl en de VVV app.


Word lid en krijg onbeperkt toegang tot alle NRIT artikelen.

Trefwoorden: Leiden, citymarketing, online, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

02/01/25
Miljoen euro voor Romeins Museum Heerlen
Het Thermen Museum in Heerlen krijgt een nieuwe toekomst. De provincie Limburg heeft een subsidie van 1 miljoen euro toegekend aan de gemeente Heerlen om het unieke erfgoed duurzaam te behouden en te ontwikkelen. Het museum gaat verder onder de naam Romeins Museum.
31/12/24
Erfgoedbeleving in kaart gebracht
Zijn Nederlanders in erfgoed geinteresseerd en welke interactie hebben ze ermee? Dat is in kaart gebracht door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE) en het Kenniscentrum Immaterieel Erfgoed Nederland (KIEN).
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.