Zeeland scoort in Duitsland, hoe doen ze dat?

Zeeland doet het erg goed op de Duitse markt. De afgelopen drie jaar is het aantal overnachtingen van Duitse gasten in de provincie met maar liefst 26% gestegen. Dat zei Patrick Polie van VVV Zeeland tijdens de presentatie van de tweede editie van de ‘Höllandische Muschelwoche’ in Duitsland die de VVV samen met NBTC en het Nederlands Mosselbureau in de markt zet. Het doel van de campagne is om de bekendheid en de consumptie van de Zeeuwse mosselen in Duitsland te vergroten en tegelijkertijd om meer Duitse gasten te verleiden een bezoek aan de Zeeuwse kust te brengen.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, zeeland