Maatschappelijk verantwoord ondernemen in toerisme: een hele worsteling
Bedrijven in de toeristische sector worstelen met de balans tussen maatschappelijk verantwoord bezig wíllen en concurrerend móeten zijn. Dat blijkt uit verkennend onderzoek van NHTV naar de praktijk en de uitdaging van maatschappelijk verantwoord ondernemen in de toeristische sector. Ook worstelen bedrijven met de vraag hoe ver hun verantwoordelijkheid voor duurzaamheid kan en moet reiken, in het bijzonder wat betreft de impact op ‘people & planet’ en op het gedrag van leveranciers en klanten. Tot slot is er de uit...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Duurzaam toerisme
Trefwoorden: duurzaam toerisme, ondernemen