GLOW Eindhoven zet eigen Snapchatreporters in
We zijn het nog niet heel erg veel tegengekomen, publieksevenementen die actief Snapchat inzetten met een eigen team aan reporters. Snapchat is met 1,5 miljoen gebruikers, na Instagram, één van de snelst groeiende social media kanalen van 2015. Vooral onder jongeren is het medium populair.
Via Snapchat kunnen bezoekers vanaf nu tot en met 14 november 2015 live meekijken naar foto's en filmpjes van GLOW voor én achter de schermen. GLOW is een internationaal lichtkunstfestival met zo'n 45 lichtkunstprojecten in het centrum van Eindhoven en op Strijp-S. Via de applicatie van Snapchat kan men snel beelden en video’s met volgers delen. Het is een innovatieve, laagdrempelige manier om bezoekers van GLOW live te betrekken bij het festival en een kijkje achter de schermen te bieden. Voor en tijdens GLOW zullen de Snapchatreporters Stacey Lampe, Jacky Rooijakkers, Marleen Timmermans en Mark Westhovens op pad gaan om de voorbereidingen en het festival vast te leggen. Als onderdeel van hun afstudeeropdracht zijn deze communicatiestudenten van Fontys Hogeschool Eindhoven op het idee gekomen om GLOW op deze dynamische manier in beeld te brengen. Voeg GLOW toe met de snapcode of via de gebruikersnaam: gloweindhoven
Trefwoorden: evenementen, social media
|
|
17/04/25
Eerste dates brengen altijd onzekerheid met zich mee: het is niet makkelijk om overeenkomsten te vin...
|
16/04/25
Het Kröller-Müller Museum is heel blij met de toegekende maximale drie toeristische sterren van Michelin voor 2025. Het museum is de reis waard om er naartoe te gaan.
|
16/04/25
Madurodam heeft zijn nieuwste themagebied geopend: Rivierenland. Dit avontuurlijke speelparadijs, geïnspireerd door het typisch Nederlandse rivierenlandschap, biedt kinderen volop mogelijkheden om te klauteren, klimmen, spetteren en ontdekken. Later dit jaar volgt nog een dark-ride.
|
16/04/25
Koninklijke Jaarbeurs heeft haar geïntegreerd jaarverslag 'Samen duurzaam verder' gepubliceerd, waarin de resultaten van 2024 en de strategie voor de toekomst centraal staan.
|
16/04/25
Restaurant De Dikke van Dale in Leeuwarden heeft als 800e bedrijf in Nederland het prestigieuze Green Key certificaat behaald. De feestelijke uitreiking vond maandag plaats in aanwezigheid van wethouder Abel Reitsma van de gemeente Leeuwarden en Erik van Dijk, National Operator van Green Key Nederland.
|
16/04/25
Het boeken van vakanties via online platforms is in Nederland sterk in opkomst. Afgelopen jaar steeg het aantal Nederlanders dat een vakantie via zo'n platform boekte met maar liefst 18%. Dit blijkt uit de recente Nationale Benchmark Vakantieplatformen van Multiscope, waarbij ruim 5.200 Nederlanders werden ondervraagd.
|
16/04/25
TopParken biedt op haar Utrechtse vakantiepark Résidence Lage Vuursche vanaf het aanstaande Paasweekend 10 luxe vakantieappartementen aan. De appartementen zijn geschikt voor maximaal vier personen en bevinden zich in het nieuwe centrumgebouw, waar ook het nieuwe restaurant en wellnesscentrum te vinden zijn.
|
16/04/25
Attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel heeft opnieuw een succesvol jaar achter de rug. In 2024 bezochten 5,6 miljoen mensen het park, wat resulteerde in een netto omzet van meer dan 300 miljoen euro en een netto bedrijfsresultaat van 36,8 miljoen euro.
|
|
05/05/25 t/m 11-05-25
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
|
20/05/25
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
|
26/05/25
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
|