We willen wat van u weten, doet u mee?
NRIT Media en het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) doen gezamenlijk
onderzoek naar kennisbehoeften binnen de vrijetijdssector.
We willen achterhalen hoe professionals op de hoogte blijven
van actuele trends, ontwikkelingen en innovaties in de sector,
welke middelen ze daarvoor gebruiken, hoe ze die waarderen en
wat ze missen. Met de resultaten willen we onze producten en diensten beter laten
aansluiten op wensen uit de markt. Uw mening is daarbij erg
belangrijk en we stellen uw deelname zeer op prijs. Het invullen
van de de enquête duurt ongeveer 10 tot 15
minuten: https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_1I9JKVLSAlGB91H. Het onderzoek wordt uitgevoerd door NHTV-stagiaire Tim Nijman in opdracht van zowel NRIT Media als CELTH.
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Sport, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Wellness, Zakelijk toerisme
|
|
16/01/25
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
|
16/01/25
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
|
10/01/25
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
|
10/01/25
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
|
10/01/25
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
|
08/01/25
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|