Pop-up Barbershop in hotellobby

Pop-up is onbetwist de nieuwe trend van 2015. Bij pop-up valt eigenlijk alles perfect in elkaar. Voor de ondernemer is het een flexibele manier om tegen lage kosten een nieuw element aan zijn aanbod toe te voegen. Aan de consumentenkant speelt het mooi in op de snel verveelde klant die steeds opnieuw verrast wil worden met nieuwe impulsen. We hebben al vaak over pop-up geschreven en willen u op het NRIT Media Vrijetijdsplatform blijven inspireren met nieuwe voorbeelden. Het nieuwe Rotterdamse hotel nhow heeft nu tijdelijk in de lobby een New York Barbershop.
In de lobby van nhow Rotterdam kan vanaf nu iedere man zich laten knippen en trimmen door de barbiers van New York Barbershop. Iedere donderdag, vrijdag en zaterdag kunnen hotelgasten en passanten op afspraak terecht in de pop-up barbershop. De lobby van het hotel biedt een podium aan verschillende tijdelijke initiatieven. Na meerdere kunstprojecten en een pop-up store is het nu de beurt aan de New York Barbershop.
Een rijke historie
De barbieren van New York Barbershop zijn bekend in binnen en buitenland dankzij de hoogstaande service en kwaliteit én hun rol in de ontwikkeling van het ambacht. New York Barbershop is een Rotterdams familiebedrijf uit 1884, dat van vader op zoon is overgedragen en al vele internationale awards heeft mogen ontvangen.
"Ik heb de pier zien ontwikkelen de afgelopen 22 jaar en De Rotterdam gebouwd zien worden. De grootsheid ervan inspireerde me en toen al dacht ik na over hoe het zou zijn om New York Barbershop daar te presenteren. Het contrast met onze eigen locatie kan niet groter” Robert Lagerman, eigenaar van New York Barbershop |
