NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een interactieve ontbijt sessie over het personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk; hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?
Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van je reputatie door social media.
Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve programma online.
Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.