Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 11-12-2015
Auteur: Ryanne van Rijn
Arko Conferences

NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een interactieve ontbijt sessie over het personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk; hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?


Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van je reputatie door social media.


Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve programma online.


Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing

CELTH



||| Nieuws |||

31/03/25
Nederlandse reizigers ontdekken Korea
Korea is in opmars als populaire reisbestemming onder Nederlandse vakantiegangers.
31/03/25
Tourism4SDG brengt partners samen voor duurzamer toerisme
Het Interreg Europe project Tourism4SDG zette stappen richting duurzamer toerisme tijdens recente partnermeetings. Dit project richt zich op het verbeteren van de effectiviteit van beleidsinstrumenten in het toerisme, met als doel de Duurzame Ontwikkelingsdoelen (SDG's) van de Verenigde Naties te bereiken. Tourism4SDG wordt gefinancierd door het Interreg Europe-programma, dat regionale samenwerking in Europa ondersteunt.
31/03/25
Apenheul breidt uit
Stichting Apenheul heeft Restaurant de Boschvijver overgenomen.
28/03/25
Exclusief voor leden
TUI signaleert opvallende trends in meivakanties
Uit de nieuwste boekingscijfers van TUI Nederland blijkt dat Nederlanders tijdens de meivakantie 2025 vaker kiezen voor verre zonbestemmingen. Curaçao, Bonaire en Cancún zijn de favorieten, terwijl Jamaica en de Dominicaanse Republiek een opvallende groei laten zien. Maar ook vintagevakanties zijn in trek.
28/03/25
Exclusief voor leden
Subsidie naar 12 evenementen die identiteit Groningen versterken
Gedeputeerde Staten van provincie Groningen hebben in totaal 297.000 euro subsidie toegekend aan twaalf karakteristieke evenementen die dit jaar in Groningen plaatsvinden.
28/03/25
Exclusief voor leden
Kiellegging van Seven Seas Prestige
Regent Seven Seas Cruises® heeft op de Fincantieri-scheepswerf in het Italiaanse Marghera de kiellegging van de Seven Seas Prestige™ gevierd.
27/03/25
1931 Congrescentrum Brabanthallen is eerste congreslocatie met vaste Sign Language Coffee Bar
1931 Congrescentrum Brabanthallen is vanaf april de eerste in Nederland met een koffiebar waar je in gebarentaal leert een koffie te bestellen. De gebaarista's staan dagelijks klaar.
27/03/25
Succes voor HISWA-RECRON en Watersportverbond tegen gemeente Amsterdam
Watersportorganisaties HISWA-RECRON en het Koninklijk Nederlands Watersportverbond hebben succes geboekt in hun strijd tegen de gemeente Amsterdam rond het instellen van een emissieroze zone.

||| Agenda |||

05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...