NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er
veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van
online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een
interactieve ontbijt sessie over het
personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw
klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk;
hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze
informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?
Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en
doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen
de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen
met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de
aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans,
senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van
je reputatie door social media.
Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het
inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve
programma online.
Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie
wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een
beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Sport, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Wellness
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing
|
|
06/02/25
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
|
31/01/25
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
|
27/01/25
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
|
24/01/25
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
|
23/01/25
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
|
23/01/25
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
|
10/01/25
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
|
09/01/25
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
|
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
20/03/25
Op donderdag 20 maart 2025 is de Breda University of Applied Sciences gasthogeschool van het Trendco...
|
|