NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er
veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van
online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een
interactieve ontbijt sessie over het
personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw
klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk;
hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze
informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?
Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en
doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen
de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen
met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de
aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans,
senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van
je reputatie door social media.
Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het
inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve
programma online.
Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie
wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een
beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Sport, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Wellness
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing
|
|
02/01/25
Het Thermen Museum in Heerlen krijgt een nieuwe toekomst. De provincie Limburg heeft een subsidie van 1 miljoen euro toegekend aan de gemeente Heerlen om het unieke erfgoed duurzaam te behouden en te ontwikkelen. Het museum gaat verder onder de naam Romeins Museum.
|
31/12/24
Zijn Nederlanders in erfgoed geinteresseerd en welke interactie hebben ze ermee? Dat is in kaart gebracht door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE) en het Kenniscentrum Immaterieel Erfgoed Nederland (KIEN).
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
20/12/24
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
|
11/12/24
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
06/12/24
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
|
05/12/24
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|