NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er
veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van
online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een
interactieve ontbijt sessie over het
personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw
klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk;
hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze
informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?
Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en
doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen
de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen
met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de
aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans,
senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van
je reputatie door social media.
Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het
inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve
programma online.
Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie
wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een
beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Sport, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Wellness
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing
|
|
06/11/24
Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
|
15/10/24
Van 7 tot en met 12 oktober vond de Week van de Toegankelijkheid plaats, waarbij RiF010 heeft laten zien dat inclusiviteit in de watersport echt belangrijk is. En gewoon ook kan.
|
11/10/24
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
|
09/10/24
Op 12 oktober 2024 vindt het Nederlands Kampioenschap Breakdance plaats onder de naam Amsterdam Breaking Championships. Dit jaar bundelt de breakdance community de krachten met 3x3 basketbal in de iconische Gashouder in de hoofdstad.
|
19/09/24
Treinbedrijf Eurostar vervoerde 1,9 miljoen klanten naar en van de Olympische en Paralympische Spelen werden gebracht. Dit is een stijging van 5% ten opzichte van vorige zomer.
|
11/09/24
Routenetwerken Twente is het niet eens met de gerechtelijke uitspraak over de langere sluiting van de mountainbikeroute op de Sallandse Heuvelrug en gaat in hoger beroep. De beheerorganisatie zet nu ook eigen onderzoek naar flora en fauna in.
|
29/08/24
De unieke combinatie van het EK-voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen heeft deze zomer geleid tot een stijging van ongeveer 9% in reserveringen bij Goboony, het grootste deelplatform voor campers in Europa.
|
27/08/24
Bedrijven in de gastvrijheidssector zijn minder positief over de bedrijfsresultaten van het afgelopen halfjaar dan de gemiddelde Nederlandse ondernemer. Ze zijn wel positiever over de arbeidsmarkt en ervaren als gevolg van het tekort aan personeel minder vaak een hoge werkdruk.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|