NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er
veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van
online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een
interactieve ontbijt sessie over het
personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw
klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk;
hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze
informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?
Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en
doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen
de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen
met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de
aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans,
senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van
je reputatie door social media.
Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het
inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve
programma online.
Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie
wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een
beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Sport, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Wellness
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing
|
|
16/01/25
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
|
16/01/25
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
|
10/01/25
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
|
10/01/25
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
|
10/01/25
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
|
08/01/25
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|