Geplaatst op: 11-12-2015
Auteur: Ryanne van Rijn
Arko Conferences

NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een interactieve ontbijt sessie over het personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk; hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?


Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van je reputatie door social media.


Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve programma online.


Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
16/01/25
Winnaars Parkvakanties Awards 2025 bekendgemaakt
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.