Geplaatst op: 18-12-2015
Auteur: Marc Gerlings

VVV Breda zet agenda open voor evenementen

Meer verdienen aan vermeldingen?

VVV Breda zet agenda open voor evenementen

VVV Breda besloot om de online agenda van de website gratis aan te bieden aan evenementenorganisaties. Voortaan kan iedereen zijn evenement daarin plaatsen. Dat lijkt een ruimhartige daad maar daar hoopt de VVV ook aan te verdienen.


Alle evenementen in de gemeente hebben recht op een plekje in de agenda op www.vvvbreda.nl.

Directeur Marlice Dreessen: "Onze website is de meest volledige website als het gaat om recreëren in Breda. Hij wordt maandelijks door gemiddeld 50.000 bezoekers bekeken. De evenementen horen daar natuurlijk ook op te staan. Dagelijks worden er al veel aangemeld. Toch komt het helaas nog voor dat we zaken missen. Met name voor de evenementen is dat een gemiste kans. Ook omdat wij de informatie doorplaatsen naar de landelijke site en app van VVV Nederland, www.vvv.nl

Evenementen mogen bij VVV Breda aan de Willemstraat ook affiches en flyers afgeven. Die worden op beide vestigingen opgehangen of weggelegd.

Uit andere ervaringen bij steden en online marketing is bekend dat een agenda met evenementen een van de meest bekeken onderdelen is van een website. VVV Breda heeft er een verdienmodel voor in het vizier.


Voorverkoop via VVV Breda

De VVV is bereid om kaarten voor concerten en evenementen in de voorverkoop te nemen. Dat levert een extra pagina op vvvbreda.nl en een vermelding op facebook en twitter op. Voor niet commerciële organisaties is dit een gratis service.

VVV Breda roept organisaties op hun evenement aan te melden. Dat kan door het invullen van een formulier op www.vvvbreda.nl (doorklikken naar evenementen – aanmeldformulier) of een persbericht (met liggende foto) te mailen naar marketing@vvvbreda.nl.


VVV Breda is behalve de website ook op meerdere social media te volgen: Facebook (VVV Breda, Gek op Breda en Groepsuitje Breda), Youtube en Twitter (@vvvbreda) en download gratis de VVV Breda app.

De beste management & marketing informatie? Word lid van NRITmedia.
Trefwoorden: evenement, online marketing, verdienmodel, VVV

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.