Nieuwe campagne met een knipoog van D-reizen
![Nieuwe campagne met een knipoog van D-reizen](images/20151220_120445.jpg)
Met 50 jaar aan ervaring weet D-reizen inmiddels behoorlijk goed wat de Nederlandse vakantieganger wil. Een goed verzorgde vakantie natuurlijk. Maar Nederlanders blijven Nederlanders. Dus er is altijd iets om je druk over te maken. Zelfs als alles tot in de puntjes is geregeld. ‘First World Problems’ noemen ze dat.
First World Problems
In de commercial zien we de ‘First World Problems’ van Nederlandse vakantiegangers. Het zand is te heet, er staat een palmboom in de zon of de cocktail staat net te ver weg. Maar als dat het enige is waar men zich druk om maakt, dan heeft D-reizen alles goed geregeld.
Vroegboek-campagne
De vroegboek-campagne wordt bij alle grote zenders ingezet en omvat een TV commercial + tag-ons, pre-rolls op YouTube en RTL XL, een radiocommercial, bannering en retargeting online, inzet van social media en POS in de winkels.
Selectiegids weer terug
Als onderdeel van de vroegboekcampagne brengt D-reizen een populair reisicoon terug in de markt: de Selectiegids. Voor iedereen die wat hulp kan gebruiken bij het vinden van de ideale vakantie biedt de gids een zorgvuldig gekozen selectie van het beste dat D-reizen te bieden heeft, van bijzondere all inclusive resorts tot de meest actieve rondreizen. De Selectiegids kan worden opgehaald bij een van de D-reizen winkels en is ook gemakkelijk terug te vinden op D-reizen.nl/selectiegids.
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: reisbranche, reclamecampagnes, tv-commercials