Geplaatst op: 04-01-2016
Auteur: Marc Gerlings

Jitske Roos aan de slag bij RED Online Marketing

Jitske Roos aan de slag bij RED Online Marketing

Jitske Roos is sinds 1 januari aan de slag voor RED Online Marketing. Na 20 jaar in loondienst gewerkt te hebben, besloot Jitske Roos in oktober 2015 om voor zichzelf te gaan beginnen. Direct waren er een aantal bedrijven erg geïnteresseerd om met haar te willen samenwerken. "Ik ben er trots op om mee te kunnen bouwen,” meldt Roos over haar samenwerking met RED.


Een van die bedrijven was RED Online Marketing en zowel de behoefte van Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing, als ook die van Roos sloten perfect bij elkaar aan.

Red Online Marketing wil als specialistisch online marketing bureau verder door groeien in de reis- en vrijetijdsbranche met zoekmachine marketing en social campagnes. De ambities van zowel Roos als Platje hebben hetzelfde ambitieniveau en sloten daarom perfect bij elkaar aan.


Jitske Roos: Mijn handen jeuken!

Roos: "Mijn opgebouwde netwerk van de afgelopen 20 jaar kan ik ook voor RED Online Marketing inzetten, alsook mijn enorme ambitie op commercieel gebied. RED Online Marketing is een mooi bedrijf, wat toe is aan haar next step en ik ben trots mee te kunnen bouwen met Platje om zijn ambities te kunnen gaan invullen. Voor Platje ben ik aanvullend op commercieel vlak, alsook strategisch om juist door keuzes te maken en focus aan te brengen. Mijn handen jeuken en dat is altijd een heel goed teken”, aldus Roos.


Roy Platje: Trots!

Roy Platje over de samenwerking: "Ik ken Jitske al een groot aantal jaren. We hebben ook al samengewerkt binnen een aantal projecten die RED voor Zoover uitvoerde, we kennen elkaar dus goed. Ik ken Jitske als een enorm bevlogen persoon met veel kennis over de reisbranche. Voor RED is het de perfecte aanvulling op de kennis die we al hebben over het boekingsgedrag van de klanten. Ik ben er dan ook enorm trots op dat Jitske voor ons gekozen heeft”.


RED: Meer dan alleen zoekmachine marketing

RED Online Marketing is gespecialiseerd in het voeren van sales gerichte online marketing campagnes en werkt uitsluiten voor de reis- en vrijetijdsbranche. Deze campagnes worden voornamelijk via Google AdWords, Microsoft Bing en Facebook gevoerd. Maar ook consultancy op gebied van email marketing en conversie optimalisatie behoren tot de diensten. RED heeft ook een kleine afdeling in Duitsland voor het voeren van campagnes voor Nederlandse reisbedrijven gericht op de Duitse markt.


Al een stevige positie
Tot de klanten van RED behoorden naast Zoover ook de Thomas Cook Groep, Karin’s Choice, Tjingo, Solfly, Silverjet, Liberty Resorts en Oasis Parcs. Daarnaast werkt RED Online Marketing in het binnenland voor een groot aantal bungalow- en vakantieparken.



Pak 2016 stevig aan en volg alles van kennisplatform NRITmedia.nl

Trefwoorden: RED, Jitske Roos, online marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

27/01/25
Beurs Boot Holland 2025 gaat niet door
De economische wind zit tegen, is het argument van de organisatie Boot Holland om de 2025 editie van de beurs niet door te laten gaan.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
27/01/25
Populariteit lenen voor vakantiehuisje brokkelt af
Recreatiewoningen blijven populair als leendoel, maar het aantal leningen en leenbedragen neemt af. Wat betekent dit voor consumenten?
24/01/25
Commissie voor natuurherstel opgericht
Een ministeriële commissie voor natuurherstel in Nederland wordt opgericht. Deze commissie wordt opgericht na twee recentelijke rechterlijke uitspraken om haast te maken met het herstel.
24/01/25
Positief oordeel over drie Limburgse musea
Het provinciebestuur van Limburg heeft het rapport ontvangen van de Visitatiecommissie Provinciale Musea 2024. Voornamelijk is inhoudelijk aar de musea gekeken maar toerisme speelt ook een rol.
24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.

||| Agenda |||

29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
20/03/25
20/03/25 t/m 20-03-25: Trendcongres Toerisme 2025: Toerisme in Transformatie: Business as Unusual
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...