Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 04-01-2016
Auteur: Marc Gerlings

Jitske Roos aan de slag bij RED Online Marketing

Jitske Roos aan de slag bij RED Online Marketing

Jitske Roos is sinds 1 januari aan de slag voor RED Online Marketing. Na 20 jaar in loondienst gewerkt te hebben, besloot Jitske Roos in oktober 2015 om voor zichzelf te gaan beginnen. Direct waren er een aantal bedrijven erg geïnteresseerd om met haar te willen samenwerken. "Ik ben er trots op om mee te kunnen bouwen,” meldt Roos over haar samenwerking met RED.


Een van die bedrijven was RED Online Marketing en zowel de behoefte van Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing, als ook die van Roos sloten perfect bij elkaar aan.

Red Online Marketing wil als specialistisch online marketing bureau verder door groeien in de reis- en vrijetijdsbranche met zoekmachine marketing en social campagnes. De ambities van zowel Roos als Platje hebben hetzelfde ambitieniveau en sloten daarom perfect bij elkaar aan.


Jitske Roos: Mijn handen jeuken!

Roos: "Mijn opgebouwde netwerk van de afgelopen 20 jaar kan ik ook voor RED Online Marketing inzetten, alsook mijn enorme ambitie op commercieel gebied. RED Online Marketing is een mooi bedrijf, wat toe is aan haar next step en ik ben trots mee te kunnen bouwen met Platje om zijn ambities te kunnen gaan invullen. Voor Platje ben ik aanvullend op commercieel vlak, alsook strategisch om juist door keuzes te maken en focus aan te brengen. Mijn handen jeuken en dat is altijd een heel goed teken”, aldus Roos.


Roy Platje: Trots!

Roy Platje over de samenwerking: "Ik ken Jitske al een groot aantal jaren. We hebben ook al samengewerkt binnen een aantal projecten die RED voor Zoover uitvoerde, we kennen elkaar dus goed. Ik ken Jitske als een enorm bevlogen persoon met veel kennis over de reisbranche. Voor RED is het de perfecte aanvulling op de kennis die we al hebben over het boekingsgedrag van de klanten. Ik ben er dan ook enorm trots op dat Jitske voor ons gekozen heeft”.


RED: Meer dan alleen zoekmachine marketing

RED Online Marketing is gespecialiseerd in het voeren van sales gerichte online marketing campagnes en werkt uitsluiten voor de reis- en vrijetijdsbranche. Deze campagnes worden voornamelijk via Google AdWords, Microsoft Bing en Facebook gevoerd. Maar ook consultancy op gebied van email marketing en conversie optimalisatie behoren tot de diensten. RED heeft ook een kleine afdeling in Duitsland voor het voeren van campagnes voor Nederlandse reisbedrijven gericht op de Duitse markt.


Al een stevige positie
Tot de klanten van RED behoorden naast Zoover ook de Thomas Cook Groep, Karin’s Choice, Tjingo, Solfly, Silverjet, Liberty Resorts en Oasis Parcs. Daarnaast werkt RED Online Marketing in het binnenland voor een groot aantal bungalow- en vakantieparken.



Pak 2016 stevig aan en volg alles van kennisplatform NRITmedia.nl

Trefwoorden: RED, Jitske Roos, online marketing

CELTH



||| Nieuws |||

01/04/25
Vloer Recreatie Vakbeurs voor 80% gevuld
Met nog ruim zeven maanden te gaan tot de Recreatie Vakbeurs op 11, 12 en 13 november 2025 in Evenementenhal Hardenberg, is de beursvloer nu al voor maar liefst 80% geboekt.
01/04/25
Week van de Duurzame Waterrecreatie
In de week van 22 tot en met 28 mei 2025 vindt voor de derde keer op rij de Week van de Duurzame Waterrecreatie plaats. Tijdens deze week staan verschillende kennisonderwerpen op het gebied van duurzame waterrecreatie in de schijnwerpers.?
01/04/25
Tegenslagen voor culturele sector en
"Laten we samen verder bouwen aan een culturele en creatieve sector die blijft verbinden en vernieuwen". Met deze oproep opent voorzitter Kristel Baele het online jaarverslag 2024 van de Raad voor Cultuur, dat vandaag is gepubliceerd.
01/04/25
Exclusief voor leden
Plopsaland De Panne viert 25e verjaardag met spectaculaire parade
Plopsaland De Panne heeft op 29 maart 2025 haar 25e jubileumseizoen geopend met een groots feest, in aanwezigheid van talrijke bekende Vlamingen en prominenten. Het hoogtepunt van de viering is de gloednieuwe 25 Celebration Parade, een kleurrijke stoet met acht praalwagens, tientallen dansers en de Studio 100-figuren.
01/04/25
Brabant verwelkomt nieuw wandelplatform: WandelStarter
Brabantse wandelaars kunnen vanaf vandaag hun hart ophalen met het nieuwe platform WandelStarter. Dit digitale initiatief, gelanceerd door Brabant Partners en partners, biedt een overzicht van meer dan 200 startpunten voor prachtige wandelroutes in de regio.
01/04/25
Nieuw personage in Slagharen: Burgemeester Bright verwelkomt gasten
De introductie van Burgemeester Bright naast alle bestaande personages zorgt voor extra beleving voor de bezoekers.
01/04/25
Exclusief voor leden
Cruiseschepen in Rotterdam aan de stekker
Een mijlpaal in de verduurzaming van de Rotterdamse haven is bereikt: cruiseschepen aan de Wilhelminakade kunnen vanaf nu gebruikmaken van walstroom. Dit betekent dat ze hun motoren niet langer hoeven te laten draaien om stroom te produceren wat en aanzienlijke verminderen van geluidsoverlast en luchtvervuiling oplevert.
31/03/25
Nederlandse reizigers ontdekken Korea
Korea is in opmars als populaire reisbestemming onder Nederlandse vakantiegangers.

||| Agenda |||

05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...