Peer-to-peer platforms
De constructie van de insider
Eén van de dominante motieven van de
hedendaagse ‘mobiele klasse’ wordt gevormd door anti-toerisme.
Een toenemende groep reizigers zoekt naar sociaal kapitaal ten
overstaan van de archetypische toerist, de consument-figuur die zich
in kuddes, drommen of zwermen voortbeweegt en in de greep van de
toeristische machine wordt gehouden. De zoektocht naar een ervaring
‘achter de schermen’ wordt echter bemoeilijkt door de toenemende
integratie van de wereld in toeristische systemen.
Dit artikel richt z...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek
Trefwoorden: marketing, platforms, social media, anti toerist, locals