Geplaatst op: 08-01-2016
Auteur: Marc Gerlings

Slimme campagne: Vakantiebeurs afterparty met full moon hunt

Party omgetoverd tot social media campagne

Slimme campagne: Vakantiebeurs afterparty met full moon hunt

Als je het doet dan moet het met toerisme te maken hebben, denken ze bij de organisatie van de Vakantiebeurs. Na veel enthousiaste reacties kondigde de Vakantiebeurs een heuse afterparty aan. Daar wordt een Full Moon Hunt aan toegevoegd. Daarmee wordt in korte tijd dit feest omgezet in een social media campagne.

Na menig enthousiaste reactie van een grote groep jongeren op een post van de Vakantiebeurs, kondigde de organisatie een afterparty aan. De bezoekers van de Vakantiebeurs worden nu uitgenodigd om mee te doen aan de Full Moon Hunt. Met deze jacht zijn twee kaarten te winnen voor de legendarische Full Moon Party in Thailand. Een event dat op de bucket list staat van veel feest- en vakantiegangers.

Mooiste feest
De organisatie van de Vakantiebeurs ging op zoek naar ideeën voor de ultieme afterparty en kwamen uit bij de Full Moon Party. "Na veel wikken en wegen kwamen wij tot de conclusie dat het te kort dag is om zelf een Full Moon Party te organiseren. En als we het doen dan doen we het goed”, aldus een woordvoerder. "Wij kunnen geen mooier feest bedenken dan de Full Moon Party in Thailand op Koh Phangan. Samen met je beste vriend of vriendin feesten met je voeten in het zand. Dat is iets wat de jongere doelgroep naar ons idee zeker aanspreekt.”


Full Moon Hunt via social media
De reis naar de Full Moon Party op Koh Phangan wordt niet zomaar weggegeven. Vakantiebeurs bezoekers kunnen namelijk meedoen aan een ware Full Moon Hunt. Op Facebooken Instagram worden in aanloop naar de Vakantiebeurs hints gedeeld over de locatie van de tickets die verstopt liggen op de Vakantiebeurs.

De twee bezoekers die de tickets naar het feest vinden, winnen een reis naar het waanzinnige feest in Thailand. Met de Full Moon Hunt hoopt de Vakantiebeurs de jongere doelgroep een ‘tropisch voorproefje’ te geven van de afterparty in 2017.


De eerste hint verschijnt op vrijdag 8 januari 2016. Kom je ‘Full Moon Hunten’? Deel dan een foto op facebook van je hunt op de Vakantiebeurs met #FullMoonHunt en maak kans op een extra hint.


Vakantiebeurs 2016
De 46ste editie van de Vakantiebeurs vindt plaats van woensdag 13 tot en met zondag 17 januari 2016. ‘Gastland’ is Noord-Engeland dat vakantiegangers verrast met de gevarieerde natuur en trendy steden. In iedere hal zijn verschillende gerechten te proeven. Via de Culinaire Route krijgt de bezoeker smakelijke, versbereide traditionele hapjes en drankjes bij meerdere bestemmingen.


Wegens succes zijn de speciale pleinen met de bundeling van de zes meest geliefde vakantietypen van Nederlanders terug. De pleinen zijn ONTDEK (verre bestemmingen), ACTIEF (outdoor & sport), ZIEN (steden & cultuur), SAMEN (familie & kinderen), VAAR (cruises & zeilen), BUITEN (kampeer & camping). Locals, reisleiders en ervaren medereizigers geven op de Vakantiebeurs reisadvies en reistips uit eerste hand. Er is een ‘vier seizoenen camping’, onderdeel van het vakantietype ‘BUITEN’, waar de liefhebbers producten zien en ideeën opdoen om in ieder seizoen te kamperen.

Uitgebreide informatie is te vinden via www.vakantiebeurs.nl. Tweeten kan via #vakantiebeurs.
Trefwoorden: party, afterpary, full moon, hunt, Vakantiebeurs

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.