Van nieuwe klant naar vaste repeater. Zo doe je dat!
Waarom zijn nieuwe bedrijven als Zalando, Coolblue, Facebook, Google, Airbnb en TravelBird zo succesvol? Waarom weten zij de klant wel te bereiken en veel andere bedrijven niet? Eenvoudig, omdat ze alles van hun klanten weten en ze persoonlijk met een op maat gemaakt aanbod tot een aankoop weten te verleiden. Breng je klanten in beeld nog voordat ze het weten en verander ze in vaste repeaters die je kassa laten rinkelen. Kom op donderdag 28 januari naar Hoevelaken.
Succesvolle marketing
In de nieuwe NRIT-CELTH OntbijtsessieGepersonaliseerde marketing via je fans,
je fanbase,laten we zien hoe kleine- en middelgrote bedrijven in de
vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe digitale
marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.
Van reputatievorming van de klant naar
fans
In de nieuwe NRIT-CELTH OntbijtsessieGepersonaliseerde marketing via je
fanbasepresenteertCorné Dijkmans(senior lecturer eMarketing &
New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam) de resultaten van zijn
onderzoek over de bijdrage van social media aan de reputatie van toeristische
bedrijven. Vervolgens laatPeter Sprenger(CEO Techonomy) zien hoe je
marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten haalt, maar juist ook uit
websitebezoekers, fans en volgers op social media. Hij laat zien hoe je je
fanbase in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te
zetten. Het verdienmodel krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.
De NRIT-CELTH ontbijtsessie biedt jou, naast concrete tips en adviezen aan om de eerste stappen te maken binnen je organisatie, ook de gelegenheid om al je vragen rondom het centrale thema‘ het creëren van een fanbase door gepersonaliseerde marketing’ te stellen aan spreker Peter Sprenger (CEO Techonomy).
Wat en waar?
Datum: Donderdag 28 januari 2016
Tijd: van 7.30 uur tot 10.30 uur
Locatie: Bilderberg Hotel de Klepperman, Hoevelaken
Prijs: € 49,95 (excl btw), inclusief uitgebreid ontbijt
Meer informatie en inschrijfformulier!