Not for tourists. Hotel mikt op doelgroep young professional
Hotel Jansen in Amsterdam wil niet de snel groeiende markt van het toerisme aanspreken maar die van de studerende en werkende nomaden. Karim Lasqad, hotel manager: "Sinds de opening in oktober 2015 bieden we mensen uit meer dan 30 landen de omgeving waarin ze zich welkom voelen, mensen leren kennen en van waaruit ze Amsterdam kunnen ontdekken". De short stay kamers zijn tot mei 2016 volgeboekt.
Een groeiende groep van studenten en young professionals van over de hele wereld komt naar Amsterdam om voor een semester te studeren, een stage of traineeship te volgen, onderzoek te doen aan een universiteit of te werken aan een tijdelijk project. Uit onderzoek blijkt dat de belangrijkste huisvestingsbehoefte onder internationaal young talent een omgeving is waar ze zich thuis voelen, snel mensen leren kennen en waar een bijzondere sfeer hangt.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |