Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-01-2016

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: 1 op 1 marketing

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: 1 op 1 marketing

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen met zich mee! De trend die het aankomende jaar zeker mogelijkheden biedt, is de groei van online marketing. Het ontwikkelen van een goede digitale marketingstrategie is onmisbaar om je doelgroep online te verleiden voor jou te kiezen.


Het begin van 2016 is dus een mooi moment om met een frisse blik naar je digitale marketingstrategie te kijken. Om deze reden organiseert NRIT Media in samenwerking met Centre of Expertise; leisure, tourism & hospitality (CELTH) op donderdag 28 januari een interactieve ontbijtsessie over gepersonaliseerde marketing via je fanbase!


Peter Sprenger, CEO Techonomy, is dé specialist op dit gebied en vertelt je tijdens deze ontbijtsessie alles over de beginselen van het ontwikkelen van een nieuwe digitale marketingstrategie. Tips en adviezen worden je aangereikt over de zin en onzin van data, maar vooral ook over hoe data in te zetten in je marketingcommunicatie. Lees hier ook zijn blog ‘Person-to-person is de nieuwe marketing formule’. 


Naast de belangrijke rol die social media speelt in het verzamelen van data, is social media ook belangrijk voor de reputatie van je organisatie. Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, presenteert zijn onderzoeksresultaten over het verbeteren van de reputatie van je organisatie door het goed inzetten van social media. Bekijk het definitieve programma online.


De vier redenen waarom je dit unieke ontbijt niet mag missen:

  • het momentum van professionalisering is nu
  • je concurrenten zijn er volop mee bezig
  • topspreker, die zijn kennis vanuit sport nu inzet voor de toeristische en vrijetijdssector
  • kleine groep, dus alle ruimte om jouw vragen te stellen

Weet jij van 2016 een succes maken? De ontbijtsessie wordt slechts één keer aangeboden. Mis deze unieke kans niet en schrijf nu in! 


Wij ontvangen je graag om 7.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman te Hoevelaken voor het ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 8.00 uur.

Topics:Marketing

CELTH



||| Nieuws |||

18/04/25
Website Ophetwater.nl voor routes op het water
Het Watersportverbond heeft een nieuwe website gelanceerd: Ophetwater.nl. Deze gebruiksvriendelijke ...
18/04/25
Nederlands toerisme licht in de min in eerste twee maanden van 2025
Nederland heeft in toeristisch opzicht een matige eerste twee maanden van 2025 achter de rug. Het aantal gasten in logiesaccommodaties daalde met 2,1% ten opzichte van dezelfde periode in 2024. In overnachtingen gemeten was de daling met -4,0% nog sterker.
18/04/25
Exclusief voor leden
Efteling kondigt nieuwe familieattractie en heropening van Wonder Hotel aan
De Efteling heeft spannende nieuwtjes voor haar bezoekers. Zo komt er een nieuwe familie-attractie en heropent het Eftelinghotel na een grondige renovatie.
18/04/25
Camperverhuurplatform Goboony professionaliseert hulpverlening
Goboony, het grootste camperdeelplatform van Europa, gaat een nauwe samenwerking aan met VHD Alarmcentrale, dé specialist in camperhulpverlening.
18/04/25
Oprichters KNAB en Albelli investeren €1 miljoen in snelgroeiend platform Glampings.com
Bij 2de investeringsronde heeft Glamping.com een groeikapitaalinjectie opgehaald om luxe camperen toegankelijker te maken voor een breed publiek.
18/04/25
Zuid-Limburg optimaliseert fietsknooppuntennetwerk
Zuid-Limburg heeft haar fietsknooppuntennetwerk herzien en geoptimaliseerd op het gebied van spreiding, beleving en veiligheid. Al met al zijn er deze winter een kleine 75 Zuid-Limburgse knooppunten bijgekomen, met een totale lengte van zo’n 400 km.
18/04/25
Nationale Campermarkt trekt ruimt 3.200 bezoekers
De grootste particuliere campermarkt van Europa laat 25% van de campers van eigenaar wisselen
18/04/25
Favoriete Paasbestemmingen volgens Booking.com
Welke bestemmingen zijn voor Nederlanders rond de Paasdagen favoriet voor een korte vakantie? Booking.com dook in haar data en ziet interessante trends.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
20/05/25
20/05/25 t/m 20-05-25: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...