Geplaatst op: 15-01-2016

Kun jij het succes van Airbnb en TravelBird bereiken?

Kun jij het succes van Airbnb en TravelBird bereiken?

Waarom zijn bedrijven als Zalando, Coolblue, Facebook, Google, Airbnb en TravelBird zo succesvol? Waarom weten zij de klant wel te bereiken en veel andere bedrijven niet? Eenvoudig, omdat ze alles van hun klanten weten en ze persoonlijk met een op maat gemaakt aanbod tot een aankoop weten te verleiden. Breng je klanten in beeld nog voordat ze het weten en verander ze in vaste repeaters die je kassa laten rinkelen. Kom op donderdag 28 januari naar Hoevelaken.


Succesvolle marketing
In de NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing via je fans, die zee aan potentiële vaste gasten, laten we zien hoe kleine- en middelgrote bedrijven in de vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe digitale marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.

Van reputatievorming van de klant naar fans
In de nieuwe NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing presenteert Corné Dijkmans(senior lecturer eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam) de resultaten van zijn onderzoek over de bijdrage van social media aan de reputatie van toeristische bedrijven. Vervolgens laat Peter Sprenger(CEO Techonomy) zien hoe je marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten haalt, maar juist ook uit websitebezoekers, fans en volgers op social media. Hij laat zien hoe je je fans in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te zetten. Het verdienmodel krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.


Concrete tips
De NRIT-CELTH ontbijtsessie biedt jou, naast concrete tips en adviezen aan om de eerste stappen te maken binnen je organisatie, ook de gelegenheid om al je vragen rondom het centrale thema ‘het creëren van een fanbase door gepersonaliseerde marketing’ te stellen aan spreker Peter Sprenger (CEO Techonomy).

Waar?
Datum: Donderdag 28 januari 2016
Tijd: van 7.30 uur tot 10.30 uur
Locatie: Bilderberg Hotel de Klepperman, Hoevelaken
Prijs: € 49,95 (excl btw), inclusief uitgebreid ontbijt

Meer informatie en inschrijfformulier!

Trefwoorden: marketing, communicatie, online, CELTH, kennis, Sprenger

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optim...
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.
21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...