Praktijkcases 1 op 1 marketing
Ga zelf aan de slag met gepersonaliseerde marketing in leisure
Deze
materie van 1 op 1 marketing sluit perfect aan bij de actualiteit. Bekijk het
achtergrondartikel hoe Vacanceselect
denkt een omzetsprong te maken van mogelijk 10% door deze techniek. Waarom
zijn bedrijven als Zalando, Coolblue, Facebook, Google, Airbnb en TravelBird zo
succesvol? Waarom weten zij de klant wel te bereiken en veel andere bedrijven
niet? Eenvoudig, omdat ze alles van hun klanten weten en ze persoonlijk met een
op maat gemaakt aanbod tot een aankoop weten te verleiden. Breng je klanten in
beeld nog voordat ze het weten en verander ze in vaste repeaters die je kassa
laten rinkelen. Kom op donderdag 28 januari naar Hoevelaken.
Succesvolle
marketing
In de NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing via je fans, die zee
aan potentiële vaste gasten, laten we zien hoe kleine- en middelgrote bedrijven
in de vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe
digitale marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.
Van reputatievorming van de klant naar fans
In de nieuwe NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing presenteert Corné Dijkmans(senior lecturer
eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam) de
resultaten van zijn onderzoek over de bijdrage van social media aan de
reputatie van toeristische bedrijven. Vervolgens laat Peter Sprenger(CEO Techonomy)
zien hoe je marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten haalt, maar juist
ook uit websitebezoekers, fans en volgers op social media. Hij laat zien hoe je
je fans in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te
zetten. Het verdienmodel krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.
Concrete
tips
De NRIT-CELTH ontbijtsessie biedt jou, naast concrete tips en adviezen aan om
de eerste stappen te maken binnen je organisatie, ook de gelegenheid om al je
vragen rondom het centrale thema ‘het creëren van een fanbase door
gepersonaliseerde marketing’ te stellen aan spreker Peter Sprenger (CEO
Techonomy).
Waar?
Datum: Donderdag 28 januari 2016
Tijd: van 7.30 uur tot 10.30 uur
Locatie: Bilderberg Hotel de Klepperman, Hoevelaken
Prijs: € 49,95 (excl btw), inclusief uitgebreid ontbijt
Meer informatie en inschrijfformulier!