Geplaatst op: 18-01-2016

Praktijkcases 1 op 1 marketing

Ga zelf aan de slag met gepersonaliseerde marketing in leisure

Praktijkcases 1 op 1 marketing

Deze materie van 1 op 1 marketing sluit perfect aan bij de actualiteit. Bekijk het achtergrondartikel hoe Vacanceselect denkt een omzetsprong te maken van mogelijk 10% door deze techniek. Waarom zijn bedrijven als Zalando, Coolblue, Facebook, Google, Airbnb en TravelBird zo succesvol? Waarom weten zij de klant wel te bereiken en veel andere bedrijven niet? Eenvoudig, omdat ze alles van hun klanten weten en ze persoonlijk met een op maat gemaakt aanbod tot een aankoop weten te verleiden. Breng je klanten in beeld nog voordat ze het weten en verander ze in vaste repeaters die je kassa laten rinkelen. Kom op donderdag 28 januari naar Hoevelaken.

 

Succesvolle marketing
In de NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing via je fans, die zee aan potentiële vaste gasten, laten we zien hoe kleine- en middelgrote bedrijven in de vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe digitale marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.

Van reputatievorming van de klant naar fans
In de nieuwe NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing presenteert Corné Dijkmans(senior lecturer eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam) de resultaten van zijn onderzoek over de bijdrage van social media aan de reputatie van toeristische bedrijven. Vervolgens laat Peter Sprenger(CEO Techonomy) zien hoe je marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten haalt, maar juist ook uit websitebezoekers, fans en volgers op social media. Hij laat zien hoe je je fans in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te zetten. Het verdienmodel krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.

 

Concrete tips 
De NRIT-CELTH ontbijtsessie biedt jou, naast concrete tips en adviezen aan om de eerste stappen te maken binnen je organisatie, ook de gelegenheid om al je vragen rondom het centrale thema ‘het creëren van een fanbase door gepersonaliseerde marketing’ te stellen aan spreker Peter Sprenger (CEO Techonomy).

Waar?
Datum: Donderdag 28 januari 2016
Tijd: van 7.30 uur tot 10.30 uur
Locatie: Bilderberg Hotel de Klepperman, Hoevelaken
Prijs: € 49,95 (excl btw), inclusief uitgebreid ontbijt

Meer informatie en inschrijfformulier!

Trefwoorden: celth, gepersonaliseerde marketing, Sprenger, Dijkmans, reputatie, online marketing

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.
19/11/24
Leiden Convention Bureau lanceert Leiden Booking Service
Congresdeelnemers kunnen via Leiden Booking Service eenvoudig en zonder verborgen kosten hotelkamers reserveren.
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
15/10/24
Brabanthallen voegt nog meer variatie in ruimtes toe met nieuwe gebieden De Hertog en Bosch Congreszalen
Na een grote verbouwing neemt de evenementenlocatie twee compleet vernieuwde gebieden in gebruik.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
11/10/24
Exclusief voor leden
Zakelijk toerisme veert na pandemie eindelijk terug
De World Travel & Tourism Council (WTTC) verwacht dat zakenreizen dit jaar de pre-pandemieniveaus zullen overtreffen, sneller dan eerder voorspeld, goed voor een record van 1,5 biljoen dollar aan bestedingen.
10/10/24
Friesland versterkt positie als duurzame congresbestemming
Tijdens een netwerkevent presenteerde Friesland Convention Partners hun nieuwe magazine dat Friesland positioneert als dé duurzame congresbestemming.
04/09/24
Exclusief voor leden
Weer drie edities grote techniekbeurs naar Utrecht
Beurscomplex Koninklijke Jaarbeurs en FPT-VIMAG melden dat zij hun samenwerking rondom TechniShow verlengen met minimaal drie nieuwe edities.