Effectief reageren op online klachten blijft essentieel
Naar een gestructureerde en actieve aanpak
Corné Dijkmans, docent/onderzoeker eMarketing & Online Media van CELTH/NHTV schreef in het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015 over service failures in de reis- en gastvrijheidsbranche. Hij presenteerde een model dat kan helpen effectiever te reageren op online klachten en negatieve reviews. In dit tijdperk van social media steken online klachten
en negatieve reviews steeds vaker de kop op. Deze kunnen een bedrijf nog lang
achtervolgen en potentiële klanten schrik aan blijven jagen. Met name de
...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:CELTH, Reis & vervoer, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: klachten, reviews,