Minder dure reizen door daling koopbereidheid? 4 korte tips marketing
Consumenten geven aan dat de koopbereidheid daalt. De reissector ging begin dit jaar nog uit van enkele procenten groei voor de reiswereld. Dat kan iets getemperd worden als de koopbereidheid blijft zakken. Vooral grote aankopen, waar reizen onder vallen, wordt over getwijfeld. 4 korte tips om met marketing en communicatie in te spelen op de dalende koopbereidheid.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: koopbereidheid, marketing, communicatie, reizen, sales