Heineken Experience groeit naar 1 miljoen bezoekers
Beleving toepassen + 8 tips creatie experience
De 900.000 toegangskaart verkocht december 2015. Foto: Heineken / Igor Roelofsten
Druk is het altijd tegenwoordig in Heineken Experience. Manager Dirk Lubbers vindt wel even tijd om uit te leggen waar de groei vandaan komt en hoe hij toch die buitenlandse markten aan zich bindt. Grote kans dat deze Amsterdamse attractie in 2016 voor het eerst de grens van 1 miljoen bezoekers doorbreekt.
Nationale groeibriljant attracties?
Als je kijkt naar het groeipercentage van bezoekers dan staat de Heineken Experience op nationaal niveau op de eerste plaats in 2015. Een groeipercentage van 22% is indrukwekkend. Het aantal verkochte kaarten...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie, Horeca, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: experience, attractie, marketing, exploitatie, beleving, Amsterdam