Oad zet vol in op innovatie van het busproduct
Bastiaan Hoogendoorn wil mensen met een zelfde passie samenbrengen. Met voorbeelden campagne
Bastiaan Hoogendoorn is sinds 1 augustus 2015 algemeen directeur van Oad. Daarvoor was hij marketing directeur bij KLM. Een opmerkelijke overstap van vliegtuig naar bus, maar Hoogendoorn praat in een interview met Recreatie & Toerisme vol passie over Oad en de rol van de bus in het vakantieportfolio van de reiziger. Een product waar nog heel veel muziek en groei in zit, vooral omdat Oad het busproduct verder gaat ontwikkelen en voor nieuwe doelgroepen interessant wil maken.
Hoogendoorn trof vijf maanden geleden een gedreven organisatie aan met enthousiaste medewerkers. "Een organisatie die zich duidelijk op de toekomst richt met heel veel passie voor het product en het merk”, zegt hij enthousiast. Stilzitten is er bij Oad niet bij: "Je moet ook met een traditioneel busproduct continu je ogen en oren open zetten om het product aan te passen aan de wensen van de klanten.” ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: bus, vakantie, innovatie, technologie, campagne, marketing, chauffeur, busvakantie
|
|
01/04/25
Een mijlpaal in de verduurzaming van de Rotterdamse haven is bereikt: cruiseschepen aan de Wilhelminakade kunnen vanaf nu gebruikmaken van walstroom. Dit betekent dat ze hun motoren niet langer hoeven te laten draaien om stroom te produceren wat en aanzienlijke verminderen van geluidsoverlast en luchtvervuiling oplevert.
|
31/03/25
Korea is in opmars als populaire reisbestemming onder Nederlandse vakantiegangers.
|
31/03/25
Het Interreg Europe project Tourism4SDG zette stappen richting duurzamer toerisme tijdens recente partnermeetings. Dit project richt zich op het verbeteren van de effectiviteit van beleidsinstrumenten in het toerisme, met als doel de Duurzame Ontwikkelingsdoelen (SDG's) van de Verenigde Naties te bereiken. Tourism4SDG wordt gefinancierd door het Interreg Europe-programma, dat regionale samenwerking in Europa ondersteunt.
|
31/03/25
Stichting Apenheul heeft Restaurant de Boschvijver overgenomen.
|
28/03/25
Uit de nieuwste boekingscijfers van TUI Nederland blijkt dat Nederlanders tijdens de meivakantie 2025 vaker kiezen voor verre zonbestemmingen. Curaçao, Bonaire en Cancún zijn de favorieten, terwijl Jamaica en de Dominicaanse Republiek een opvallende groei laten zien. Maar ook vintagevakanties zijn in trek.
|
28/03/25
Gedeputeerde Staten van provincie Groningen hebben in totaal 297.000 euro subsidie toegekend aan twaalf karakteristieke evenementen die dit jaar in Groningen plaatsvinden.
|
28/03/25
Regent Seven Seas Cruises® heeft op de Fincantieri-scheepswerf in het Italiaanse Marghera de kiellegging van de Seven Seas Prestige™ gevierd.
|
27/03/25
1931 Congrescentrum Brabanthallen is vanaf april de eerste in Nederland met een koffiebar waar je in gebarentaal leert een koffie te bestellen. De gebaarista's staan dagelijks klaar.
|
|
05/04/25
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
|
12/04/25
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
|
05/05/25 t/m 11-05-25
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
|
26/05/25
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
|