Oad zet vol in op innovatie van het busproduct
Bastiaan Hoogendoorn wil mensen met een zelfde passie samenbrengen. Met voorbeelden campagne
![Oad zet vol in op innovatie van het busproduct](images/20160308_093253.jpg)
Bastiaan Hoogendoorn is sinds 1 augustus 2015 algemeen directeur van Oad. Daarvoor was hij marketing directeur bij KLM. Een opmerkelijke overstap van vliegtuig naar bus, maar Hoogendoorn praat in een interview met Recreatie & Toerisme vol passie over Oad en de rol van de bus in het vakantieportfolio van de reiziger. Een product waar nog heel veel muziek en groei in zit, vooral omdat Oad het busproduct verder gaat ontwikkelen en voor nieuwe doelgroepen interessant wil maken.
Hoogendoorn trof vijf maanden geleden een gedreven organisatie aan met enthousiaste medewerkers. "Een organisatie die zich duidelijk op de toekomst richt met heel veel passie voor het product en het merk”, zegt hij enthousiast. Stilzitten is er bij Oad niet bij: "Je moet ook met een traditioneel busproduct continu je ogen en oren open zetten om het product aan te passen aan de wensen van de klanten.” ...
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |