Marketing Veluwe door de filmlens
Marketing: Effect meten met fancodes
VisitVeluwe is een samenwerking aangegaan met filmdistributeur September Film rondom de lancering van de boekverfilming van ‘Knielen op een bed violen’ van de Edese auteur Jan Siebelink. Levert dit ook extra bezoekers op? Bastiaan Overeem twijfelt over de effecten op korte termijn. Volgend jaar echter, verwacht hij bij de lancering van een natuurfilm, absoluut effect.
Fancode inbouwen
Met diverse partners is een samenwerking opgetuigd om zowel de film Knielen op een bed violen als bezoek aan de Veluwe te promoten. Zo geeft VisitVeluwe...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: Veluwe., marketing, film