Marketing: Den Haag moet in de harten van mensen komen
Anders denken over merk en destinatie (+ 3 ervaringstips)
Het lijkt niet zo belangrijk, Den Haag bracht een nieuw merkboek uit. Het bevat een andere kijk op het bouwen aan het merk van deze stad aan zee. Een klein boek maar dit zwengelt grote veranderingen aan. Directeur Den Haag Marketing Marco Esser vertelt hoe dat uitpakt.
"Het staat buiten kijf dat de toeristische sector één van de topsectoren van de Haagse economie is. In de sterk concurrerende markt van steden die bezoekers willen aantrekken, is het belangrijk dat we de schouders eronder zetten om het toerisme te bevorderen. Een integrale aanpak is cruciaal. In de toeristische wereld wordt gesproken van de trend van...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Cultuur, Dagrecreatie, Marketing, Onderzoek, Toerisme, Vakanties, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: Den Haag, marketing, destinatie, leisure, toerisme, strand, stad, citymarketing