Jongens kunnen meer besteden dan meisjes
Waar geven 10 tot 12 jarigen hun geld aan uit?
Bij campings en attracties zorgt de jeugd voor omzet. Hoeveel hebben de jongens en meiden echt te besteden? Deloitte zocht het uit. De jongens staan er financieel meestal beter voor dan de meiden in de leeftijdscategorie 10 tot en met 12 jaar. Hun uitgaven worden geïnspireerd door de huidige media. Want daar verschijnen hun influencers. Waar geven zij hun geld aan uit en wat beïnvloedt hen?
Voor zowel jongens als meisjes staat met stip op 1 in uitgave: snoep. De uitgaven van kinderen blijken beïnvloed door...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Marketing, Onderzoek, Vakanties
Trefwoorden: geld, jeugd, marketing, attractie, camping, leisure