Millennials imponeren recreatie en toerisme
Marktshift Trends twintigers en reisindustrie
Tijdens de Vakantiebeurs waren vele kleine trends te zien. Leuke dingetjes maar niet schokkend. Een onderdeel speelde bij diverse presentaties en producten. De millennials, de twintigers van nu betreden de markt van recreatie en toerisme. Dat is een trendmatige omwenteling waar de sector aan moet wennen. Wat willen zij?
De meeste directeuren en managers in de reisbranche hebben zich de kunsten van de digitale wereld eigen moeten maken. Generatie Y, vanaf geboortejaar 1980 tot 2000, zijn opgegroeid met de digitale wereld. Internet was er altijd en...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Marketing, Onderzoek, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: generatie y, generatie x, generatie z, reizen, reisindustrie, leisure, duurzaamheid, toerisme, marketing