Marketing Hong Kong en Taiwan bundelen krachten
Voor het eerst werken de marketing organisaties van
Taiwan en Hong Kong samen. De twee willen sterker staan in de Amerikaanse
markt.
Het doel is om meer leisure reizigers naar het eiland en Hong Kong te halen. De
VS is de grootste ver weg markt voor beide destinaties. Voor de
krachtenbundeling wijzen de Hong Kong Tourism Board en de Taiwan Tourism Bureau
naar de potentie van de markt. De economie is de laatste jaren ongeveer 4,5%
gegroeid in de VS per jaar. Er zijn meer dan 200 vliegtuigverbindingen naar
Taiwan en Hong Kong. Door nog meer data te combineren verwachten de twee
marketing bureaus dat het aantal toeristen uit de VS met 6,5% zal toenemen in
2016.
Een vlucht van Hong Kong naar Taiwan duurt slecht 80 minuten.
Trefwoorden: marketing, Azie, Hong Kong, Taiwan, VS
|
|
10/01/25
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
|
10/01/25
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
|
10/01/25
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
|
08/01/25
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
24/12/24
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|