Multimediale campagne Frankrijk omarmt je
4 hoofdonderdelen mediainzet
Met de slogan ‘Frankrijk omarmt je’ wordt ingespeeld op de gastvrijheid van Frankrijk."We ontvangen Nederlanders met open armen in Frankrijk en heten hen van harte welkom. De slogan is bedoeld om een gevoel van warmte, comfort, ontspanning en plezier te creëren", aldus Fabienne Javault, directrice van Het Frans Bureau voor Toerisme in Amsterdam. De campagne bestaat uit vier hoofdonderdelen in mediainzet.
Thema’s komen terug in social media
De populaire Franse bestemmingen, maar ook verrassende, minder bekende plekken, staan centraal in de campagne. Daarnaast zijn...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: Frankrijk, campagne, marketing, online, social media