IAAPA ontwikkelt samen met NHTV en Efteling leiderschapsopleiding
IAAPA heeft een nieuw educatief programma voor leisure professionals opgezet. De opleiding wordt georganiseerd door de International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA), is samen met de NHTV ontwikkeld en vindt plaats in de Efteling van 29 mei tot 3 juni 2016.
De IAAPA Insitute for Attraction Leaders is een 5-daagse intensieve training gericht op de toekomstige uitdagingen voor leisure professionals in het creëren van ‘engaging experiences’ voor (internationale) bezoekers van (dag)attracties. De focus ligt op de rol van professionals als ‘inspirators’ richting het senior management en als ‘leaders’ naar hun eigen teams /afdelingen. De deelnemers krijgen sessies over onder andere leiderschapsvaardigheden, storytelling, consumentengedrag en innovaties. De keynotes worden gegeven in het Engels door leiders uit de leisure branche zoals onder meer Olaf Vugts.
"Het IAAPA Institute for Attraction Leaders is een dynamische leiderschapservaring die deelnemers de kans biedt om ideeën en kennis op te doen om zich voor te bereiden voor een verder ontwikkeling van een carrière binnen de leisure en entertainment sector. Onze samenwerking met Efteling en NHTV Breda University of Applied Sciences biedt ons de mogelijkheid om een programma aan te bieden in lijn met de huidige trends binnen de branche.” Karen Staley, Senior Vice President van IAAPA Europa, Midden Oosten en Afrika (EMEA) |
Unieke mogelijkheid om leiderschapsvaardigheden te ontwikkelen
De IAAPA Institute for Attraction Leaders is een unieke mogelijkheid om de leiderschapsvaardigheden van top leisure-, toerisme- en entertainmentprofessionals bij te schaven, en om op die manier hun carrière te verrijken. Alle segmenten binnen de branche worden bediend: themaparken, waterparken, dierenparken en aquariums, musea, attracties, bezienswaardigheden, leveranciers, constructeurs en vele anderen. Enkele van de topics die aan bod zullen komen zijn leiderschapsvaardigheden, effectieve team coaching, introductie in de principes van storytelling, modellen over unieke ervaringen, ontwikkelingen in consumentengedrag en innovatie.
Certificaat