Geplaatst op: 28-04-2016

WOW air zoekt vier SnapTravellers

WOW air zoekt vier SnapTravellers

De IJslandse lowcost luchtvaartmaatschappij WOW air geeft haar Snapchat-account drie maanden uit handen aan de vier meest originele, creatieve en interessante Snapchatters.


Zij moeten hun WOW-bestemmingen bezoeken en hun reiservaringen delen via social media. SnapTravelers noemt WOW air deze gloednieuwe groep ontdekkingsreizigers. Wie een SnapTraveller wil worden moet zijn snapchat-story uploaden op snaptraveler.wowair.com. WOW air selecteert vervolgens de vier inzendingen met de hoogste WOW-factor.


Inzenden

Inzendingen zijn nu wereldwijd geopend van 25 april tot 8 mei en de vier uitverkoren SnapTravelers zullen worden bekendgemaakt op 17 mei 2016. Iedere SnapTraveler reist af naar drie toplocaties en wordt daar volledig in de watten gelegd. Vluchten, hotelovernachtingen, activiteiten en overige uitgaven – WOW air neemt dit voor haar rekening. Via Snapchat en de WOW air social media accounts moeten de reizigers de achterban op de hoogte houden.


Over WOW air

WOW air is de enige low-cost airline van IJsland en vliegt vanaf luchthaven Keflavik bij Reykjavik naar 20 bestemmingen in Europa en de Verenigde Staten. Het bedrijf werd in 2011 opgericht door IJslandse ondernemer Skúli Mogensen. Op 1 juni 2015 werd Amsterdam aan de WOW-bestemmingen toegevoegd. Momenteel werken er 200 mensen en bestaat de vloot uit twee gloednieuwe Airbus A321’s, drie Airbus A320’s en één Airbus A319-100. De paarse airline is ontzettend punctueel met 92% op tijd arriverende vluchten in 2014. WOW air biedt de laagste tarieven, de nieuwste toestellen met de laagste uitstoot en de crew met de grootste glimlach. WOW air is populair: in 2014 werden 90.000 reizigers vervoerd, dit jaar wordt geschat op 450.000 passagiers en naar verwachting zet de groei in 2016 door tot 800.000.

Link: http://snaptraveler.wowair.com/
Trefwoorden: social media, snapchat, luchtvaartmaatschappijen

CELTH





||| Nieuws |||

06/02/25
Nationale campermarkt
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.