HAPPYCAR breidt tv-reclame uit
![HAPPYCAR breidt tv-reclame uit](images/20160518_155129.jpg)
Aan het begin van deze zomer start HAPPYCAR zijn internationale tv-campagne. In totaal heeft het bedrijf vier reclamespotjes van 20 tot 10 seconden en eentje met een kortere versie van 5 seconden gemaakt. De ludieke spotjes zijn op verschillende media zoals Youtube en Nederlandse televisiezenders te bewonderen. Door middel van deze campagne wil HAPPYCAR zijn naamsbekendheid op de Europese markt uitbreiden. Ook wil het bedrijf duidelijk maken hoe goedkoop een huurauto kan zijn om mensen naar een droombestemming te brengen. Daarom worden er in de tv-spotjes de prijzen van een alternatief vervoersmiddel zoals een schaap met een huurauto vergeleken.
"De tv-campagne is voor ons een
belangrijk stap om de bekendheid van HAPPYCAR te vergroten. Een
huurauto maakt de vakantie voor de vakantieganger veel eenvoudiger.
Binnen Europa hebben wij het grootste aanbod van autoverhuurders. Ook
beschikken wij over een wereldwijd netwerk van huurlocaties. Ons doel
is nu om aan andere doelgroepen te laten zien hoe eenvoudig het is om
een auto voor de vakantie te boeken. Maar vooral ook hoe goedkoop het
kan zijn, onafhankelijk van waar de droomreis naartoe gaat” Robert Schütze, Chief Executive Officer van HAPPYCAR |
Het concept van onze tv-spot is verbonden met de jonge creativiteit van het bedrijf Thjnk. Het aanstekelijke melodietje in de tv-spot is bedacht door 2WEI uit Hamburg. De montage van de tv-spotjes is verzorgd door Videobeat Networks.
Over HAPPYCAR
HAPPYCAR (www.happycar.nl) is het grootste online huurautovergelijkingsportaal voor huurauto’s van Europa. Met meer dan 250 partners heeft het bedrijf uit Hamburg daarmee een van de grootste netwerken binnen de autoverhuur. Klanten kunnen tot 60% op de huurprijs besparen.