Geplaatst op: 19-05-2016
Auteur: Marc Gerlings

Marketingactie Corendon: 100 personen proefslapen op Ibiza

Marketingactie Corendon: 100 personen proefslapen op Ibiza
Operator Corendon zet op een vrolijke manier het nieuwe hotel op Ibiza in de markt. De locatie biedt plek om 100 mensen te laten proefslapen. Een weekendje gratis naar Ibiza. Ook de vlucht is gratis. Dat zal heel wat posts online opleveren. Slim en een vrolijke introductie.

Reisorganisatie en luchtvaartmaatschappij Corendon opent eind juni de deuren van haar eigen Marble Stella Maris hotel op Ibiza; een 4-sterrenresort met een Personal All Inclusive concept. Voordat het hotel echt opengaat zal er eerst nog een grondige inspectie plaatsvinden. In het weekend van 10 tot en met 12 juni 2016 laat Corendon maar liefst 100 proefslapers invliegen.

Uslu: "Alle facetten testen”
Corendon founder Atilay Uslu: "Voordat we het hotel openstellen voor betalende klanten willen we dat alle facetten van het hotel getest zijn. Van hotelkamer tot zwembaden, de ligbedjes, hapjes en drankjes, de lobby en receptie. En wie kan ons nieuwe hotel nu beter beoordelen dan mijn eigen Corendon klanten? Zij kunnen mij precies vertellen of dat wat wij met ons nieuwe hotel willen bieden ook zo door hen ervaren wordt.”

Vol programma met treasurehunt en Najib Amhali
De proefslapers vertrekken op vrijdagmiddag 10 juni met een speciaal gecharterd Corendon toestel richting Ibiza en verblijven 3 dagen en 2 nachten in het hotel. Ze hebben dus alle gelegenheid het hotel en de faciliteiten aan een grondige inspectie te onderwerpen, onder andere met een treasurehunt die Corendon op zaterdag organiseert. Naast het testen is er uiteraard ook gelegenheid om wat van het prachtige en populaire vakantie-eiland te zien. Op de zaterdagavond staat bovendien het grand openingsfeest gepland met optredens van onder andere verschillende DJ’s en cabaretier Najib Amhali. Zondag is er alle ruimte om uit te slapen en te relaxen en zo het ultieme Ibiza gevoel te beleven. Zondagavond worden alle proefslapers weer naar Schiphol teruggevlogen.
Trefwoorden: reizen, Ibiza, marketing, introductie, hotel, resort

CELTH





||| Nieuws |||

06/02/25
Nationale campermarkt
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.