Cijfer van de dag: 200.000 euro in campagne #shareoursmile Vlaanderen
Vlaanderen merkt de gevolgen van de terroristische aanslagen in maart van dit jaar. Nog steeds is het aantal toeristische aankomsten op de nationale luchthaven goed 8% lager dan een jaar geleden. Toerisme Vlaanderen beleeft daarom een primeur. Deze marketingorganisatie voert altijd campagne in het buitenland. Voor het eerst is er een grootschalige campagne in België gestart om de internationale toerist vrolijk te maken. #shareoursmile is multimediaal en veel partners in toerisme werken mee.
Vlaams minister van Toerisme Ben Weyts gaf de aftrap gaf voor de campagne #shareoursmile. "We zetten onze gulle gastvrijheid in de verf”, zegt Weyts. "We hebben in Vlaanderen veel te delen, omdat we veel te bieden hebben”.
De warme campagne #shareoursmile moet een glimlach toveren op het gezicht van elke buitenlandse bezoeker. Bedoeling is om de gastvrijheid internationaal in de kijker te werken en buitenlandse bezoekers tot ambassadeurs ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing