9,5 miljard extra door toerisme naar VS in 3 jaar
Oxford Economics, een Brits onderzoeksbureau, voerde onderzoek uit naar de effectiviteit van de destinatiemarketing voor de Verenigde Staten. Uit dit onderzoek blijkt onder meer dat de extra toeristen over de periode van de afgelopen drie jaar goed waren voor 9,5 miljard dollar aan uitgaven.
Brand USA, de toeristische marketingorganisatie van de Verenigde Staten zorgde afgelopen drie jaar voor 3 miljoen extra internationale toeristen. Dit meldt het onderzoek van Oxford Economics. Die internationale bezoekers zorgden voor ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties