Messenger diensten veranderen van service naar boekingskanaal
Praktijkvoorbeeld destinatie en luchtvaart
Veel bedrijven in reizen maar ook in verblijfsaccommodaties pakken naast social media steeds vaker een vorm van een messenger mee in de communicatie. In eerste instantie met het doel van webcare, zorgen dat de klant al zijn vragen beantwoord krijgt. Die messengers zijn goed om te zetten naar een compleet boekingskanaal. Handig als de klant toch al zijn vragen kwijt kan, dan is de drempel laag om ‘ja’ te zeggen tegen een aanbod. Een praktijkvoorbeeld van destinatiemarketing en verkoop van vliegtuigstoelen uit IJsland. ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: marketing, online, reizen, destinatie, luchtvaart