Denen plaatsen promotiepaviljoen in Rio
Nederland heeft zijn bekend Holland House. Iedere dag is het in dat paviljoen overduidelijk Hollands met veel oranje en veel feest. De Denen pakken het anders aan. Op basis van bekende kenmerken van het land is een paviljoen samengesteld dat een indruk geeft van deze destinatie. Geen feest maar LEGO blokjes, kunst, Deens design en een virtuele reis naar Denemarken. Is dit concept slimmer dan dat van de Nederlanders?
De Denen maakten het paviljoen 'Heart of Denmark' - 'Coração da Dinamarca' met als doel om een internationaal publiek te verwelkomen. Na de opening door de Deense kroonprins Frederik en ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Duurzaam toerisme, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: paviljoen, destinatiemarketing, promotie, Denemarken